پروپوزال رابطه آموزش های ضمن خدمت با یادگیری مادام العمر معلمان

پروپوزال رابطه آموزش های ضمن خدمت با یادگیری مادام العمر معلمان

این پژوهش برای استفاده ی دست‏اندرکاران مسائل آموزشی کاربرد خواهد داشت و مورد استفاده ی سازمان آموزش و پرورش ،موسسات آموزش عالی و سازمان های مرتبط با آموزش ، معلمان،مدیران و اساتید خواهد بود
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 421
فرمت فایل docx
حجم فایل 41 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13

پروپوزال رابطه آموزش های ضمن خدمت با یادگیری مادام العمر معلمان

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

پروپوزال رابطه آموزش های ضمن خدمت با یادگیری مادام العمر معلمان

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد!

یادگیری مادام العمر، آموزش، ضمن خدمت, آموزش های ضمن خدمت , یادگیری مادام العمر , یادگیری مادام العمر معلمان ,پروپوزال آموزش ضمن خدمت

بیان مسأله

معمولا در نظام های آموزشی کشورهای مختلف جهان ، اگر چه معلمان در هنگام استخدام دارای اطلاعات عمومی مربوط به شغل خودند ، ولی از اطلاعات همسو و هم جهت با وظایف خود بی بهره اند.از این رو آموزش های ضمن خدمت به عنوان ابزار هماهنگ سازی اطلاعات و مهارت معلمان با آموزش و پرورش عمل می کند ، از سوی دیگر مهارت ها و اطلاعات افراد برای مشاغل آموزشی به دلیل نو آوری های علمی و فنی روز به روز کهنه تر می شود .اطلاعات نا کافی معلمان از شیوه انجام وظیفه ، رضایت و حوادث کاری بیشماری را به وجود می آورد ، که گاهی اوقات غیر قابل جبران است . عدم کفایت در نشر و اطلاعات معلم در خصوص خصوصیات کودکان تحت تعلیم باعث ضایعات اسفناکی در پرورش استعداد ها و توانایی های کودکان می شود. نداشتن آگاهی از شیوه های صحیح تربیتی در برخورد با مسائل و انحرافات ، تاثیرات ناگواری بر تحقق اهداف نظام آموزشی خواهد داشت.

آموزش دائمی معلمان ( به عنوان عناصری بسیار مهم و کلیدی جهت تحقق اهداف و اجرای برنامه های نظام آموزشی کشورها ) در پی تحقق اهدافی مانند : بالابردن سطح دانش و مهارت شغلی ، ایجاد تخصص های لازم متناسب با مشاغل ، بهبود روش ها در جهت افزایش سطح کاردانی ، ایجاد روحیه مطالعه و پژوهشگری و نوآوری ، به روز درآوردن دانش و اطلاعات ، ایجاد فرصت ها و زمینه های مناسب رشد جهت ارتقای کارکنان به مشاغل بالاتر ، ایجاد زمینه ی لازم برای انطباق پذیری معلمان متناسب با تغییرات می باشد تا بتوان به فواید آموزش های شغلی دسترسی پیدا کرد .( زرین فرد،1373).

یادگیری مادام‌العمر که با عنوان‌های دیگری مانند یادگیری مستمر، یادگیری مداوم، یادگیری در دوران زندگی نیز آورده شده است، یک مفهوم هنجاری نیست، بلکه یک اصل سازمان‌یافته چندبعدی است که جنبه عمودی آن شامل طی فرآیند یادگیری از تولد تا مرگ است و جنبه افقی آن که کل گستره زندگی فردی و اجتماعی را در بر می‌گیرد، بر زمینه‌های متفاوت یادگیری شامل خانواده، اجتماع، مدرسه و محل کار متمرکز می‌شود. این نوع از یادگیری به جای تمرکز روی یادگیری یکنواخت در یک برهه از زندگی و استفاده از آن در بقیه عمر، ناگزیر از پراکنده‌سازی تمامی حواس و امکانات یادگیری در سرتاسر عمر است تا فرد بتواند متناسب با تغییرات روزمره زندگی و همراه با آنها، امکانات معیشتی خود را در این تطابق‌یابی جدید به بهترین وجه میسر سازد. در واقع، یادگیری مادام‌العمر اصل اساسی سازماندهی برای مشارکت در پیشبرد یادگیری رسمی، آزاد و غیر رسمی است. این نوع از یادگیری برای سه مرحله از زندگی با سه هدف متفاوت متمرکز است: 1- توسعه فرهنگی: وابسته به فهم، مالکیت فکری و مفهوم‌سازی 2- توسعه اجتماعی وابسته به شهروندی و مشارکت اجتماعی 3- توسعه حرفه‌ای و اشتغال‌پذیری وابسته به تولید، رضایت شغلی، رفاه مالی و پایداری اقتصادی.
در بسیاری از مطالعات و پژوهش های انجام شده به صراحت بر اهمیت آماده سازی معلمان در راستای نیل به اهداف یادگیرنده مادام العمرتأكید شده است. صاحب نظران و مربیان آموزشی،گام های اصلاحی را پیشنهاد نمودند كه عبارتند از: برنامه آموزشی مبتنی بر نیازهای علمی روز، تأكید بر یادگیری مادام العمر، یادگیری مبتنی بر هارت، ادغام علوم پایه و تجربه معلمان، هماهنگی آموزش ضمن خدمت با آموزش های معلمان، تعادل در تربیت انواع معلمان، و آموزش چند پیشه ای.

فرضیه های اصلی:

بین آموزش ضمن خدمت و یادگیری مادام العمر معلمان رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه های فرعی:

1- معلمان آموزش دیده در هنگام برقراری روابط انسانی و ایجاد محیط صمیمانه و دوستانه نسبت به معلمان آموزش ندیده عملکرد بهتری داند.

2-معلمان آموزش دیده نسبت به معلمان آموزش ندیده به آموزش های ضمن خدمت اهمیت بیشتری می دهند.

3-معلمان آموزش دیده نسبت به معلمان آموزش ندیده از خلاقیت و نوآوری بیشتر برخوردار هستند.

4- معلمان آموزش دیده برای اداره امور آموزشی از معلمان آموزش ندیده اعتماد به نفس بیشتری دارند.

5-معلمان آموزش دیده در انجام وظایف شغلی خود نسبت به معلمان آموزش ندیده عملکرد بهتری دارند.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها


فروش ویژه ست کیف و کفش طرح GG

ست کیف و کفش طرح GG، کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و به روز. طراحی شده توسط برند معروف جهانی گوچی. طرح بسیار شیک و مدرن و جوان پسند …


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 52000 تومان



در صورت داشتن مشکلی در روند خرید و دانلود هر کدام از پرسشنامه های این سایت فوری با شماره 09214087336 یا آی دی تلگرام @wwwlonoir درارتباط باشید تا سریعا پیگیری کنیم با تشکر از حضور شما دوست عزیز

شما ممکن است این را هم بپسندید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *