پروپوزال خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات

پروپوزال خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات

تا کنون مطالعات زیادی با محوریت بانک صورت گرفته است اما به همان میزان هم مطالعات در خصوص بررسی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان کمتر مورد توجه محققین قرار گرفته است خصوصا که مطالعات این چنین تا کنون در مورد بانکهای دولتی و خصوصی صورت نگرفته است
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 669
فرمت فایل docx
حجم فایل 254 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

پروپوزال خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

پروپوزال خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

مشتریان, کیفیت, خدمات, رضایتمندی, مشتری, بانکداری, الکترونیک,کیفیت خدمات سنتی,کیفیت خدمات الکترونیک,صنعت بانکداری

بیان مسئله

بقاء در گردونه رقابت پر تلاطم امروزی سازمانها را ناگزیر از پذیرش تغییر کرده است. خاستگاه تغییر در بیرون از مرزهای سازمان و جولانگاه آن درون سازمان است، و تغییر و عدم تعادل به تعالی ختم نخواهد شد مگر با برنامه ریزی جهت خراج شدن از تعادل، تعیین استراتژی و اهداف بلند مدت، اجرای منظم و ساختارمند برنامه های مدون در حوزه های مختلف، ارزیابی نحوه برنامه ریزی و اجرای برنامه های مورد نظر و بر طرف کردن نقاط ضعف ، تقویت نقاط قوت، استفاده از قرصت ها و مقابله با تهدیدات جهت بهبود عملکرد سیستم تصمیم گیری.

بانک به عنوان نهادی خدماتی در جامعه مطرح است و از حساسیت زیادی در ارتباط با ارکان فوق هنگام بحث پیرامون حوزه رضایتمندی مشتریان برخوردار است، چرا که موفقیت این نهاد در گرو شناسایی نیازمندیهای مشتریان، درونی نمودن نیازها در قالب برنامه های جلب وجذب و پرورش مشتریان، اجرا و در نهایت بهبود اقدامات پیشین است. بر اساس مدل کانو خدمات قابل ارائه در سازمانهای خدماتی همچون بانک را می توان بر اساس میزان رضایت مشتریان و همچنین اهمیت آن در سه گروه خدمات اساسی، خدمات عملکردی و انگیزشی دسته بندی کرد. حال با توجه به اینکه این دسته بندی به تنهایی کمکی به برنامه ریزی و تعیین استراتژی نمی نماید، می بایست از طریق به کارگیری مدلهایی همچون مدل تحلیل شکاف به بررسی فرصتها و تهدیدات موجود در خصوص شناخت نیازهای مشتریان و برنامه ریزی برای جلب رضایتمندی آنها نمود. بنابراین مسئله اصلی این تحقیق عبارت است از تحلیل شکاف بین انتظارات و ادراک مشتریان از خدمات المترونیکی بانک در شهر زاهدان بر اساس ابعاد مدل کانو.

هدف اصلی:

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

اهداف فرعی:

1- ششناخت میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط بانک

2- شناخت انتظارات مشتریان در خصوص خدماتی که باید توسط بانک به صورت الکترونیکی ارائه شود.

3- ارزیابی ادراکات مشتریان در خصوص خدماتی که بانک ارائه می دهد.

4- بررسی ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتریان

5- تعیین زمینه های برای بهبود عملکرد سازمان در فراگرد خدمت رسانی از طریق شناسایی نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای پیش روی سازمان از منظر مشتریان.

کیفیت خدمات سنتی,کیفیت خدمات الکترونیک,صنعت بانکداری

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

در صورت داشتن مشکلی در روند خرید و دانلود هر کدام از پرسشنامه های این سایت فوری با شماره 09214087336 یا آی دی تلگرام @wwwlonoir درارتباط باشید تا سریعا پیگیری کنیم با تشکر از حضور شما دوست عزیز


فروش ویژه کیف اداری می شاک

کیف اداری می شاک. ارائه شده با رنگ های قهوه ای و مشکی. مناسـب خانم ها و آقایان. طراحی بسیار شیک و جادار …


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان



شما ممکن است این را هم بپسندید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *